Zlecanie tekstów copywriterowi, gdy jesteś ekspertem
Mięso jem bardzo rzadko. Za to uwielbiam od czasu do czasu zaserwować sobie tatarka lub kebab. Dziś jednak słów kilka do ekspertów, którzy mają ogromną wiedzę w swoich dziedzinach, ale niekoniecznie mają czas, chęci czy umiejętności do tego, aby przelać wszystko na przysłowiowy papier i ubrać odpowiednio w słowa. Co wtedy zrobić? Odezwać się do copywritera! I nie, nie musisz tutaj obawiać się, czy tekst który powstanie będzie budował Twoją markę jako eksperta, skoro copywriter nie ma aż takiej wiedzy, jak Ty. Dlaczego? Już tłumaczę.
Rozwiązania, które ułatwią Ci życie
We współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie od lat stosuję sporo rozwiązań, które ułatwiają im życie, a mi pracę, bo dostaję od moich klientów “mięsko” lub tzw. “strumień świadomości” i mogę na jego bazie spokojnie tworzyć sobie teksty i artykuły eksperckie na zamówienie. Jak to może wyglądać w praktyce?
Ja piszę tekst, a Ty go weryfikujesz
Ja piszę tekst, a Ty czytając go weryfikujesz zawartą w nim wiedzę i prosisz o ewentualne poprawki.
Podsyłasz materiały, a ja pracuję na ich bazie
Serwujesz mi już wyżej wspomniane “mięsko” czyli dajesz konkretne informacje, które powinny znaleźć się w tekście. Podsyłasz materiały lub nagrywasz mi treść, co może być dla Ciebie wygodniejsze i zająć Ci mniej czasu. A ja już zajmuję się obróbką “mięska” czyli spisuję to wszystko, redaguję i szlifuję. Wszystko po to, aby finalna wersja tekstu zawierała elementy niezbędne, np. dla artykułu blogowego, posta na potrzeby publikacji w social mediach czy tekstu na stronę www.
Piszesz samodzielnie, a ja poddaję tekst redakcji
Piszesz tekst samodzielnie, a ja poddaję go redakcji i sugeruję zmiany, jeśli są konieczne.
Jak widzisz możliwości jest dużo i nie musisz się martwić, że artykuł nie będzie ekspercki, a Twoja marka na tym ucierpi. Z Twoją wiedzą i moim zacięciem do pisania możemy zdziałać więcej.